مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-18اقتصادي

فارس من| مصوبه افزایش اجاره بها تا سقف 15 درصد لازم الاجراست


سقف افزایش اجاره بهای مسکن در سال جاری نسبت به اجاره بهای سال 1400، در شهرستان آباده حداکثر 15 درصد به تصویب رسیده و لازم الاجرا است و بر اساس این مصوبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، یکی از مطالبات بسیار مهم مردم شهرستان آباده در حوزه مسکن و افزایش سرسام آور نرخ رهن و اجاره بها در این شهر است.

تا جایی که این سوژه با عنوان خواستار اجرای مصوبه سقف افزایش اجاره بها در شهرستان آباده هستیم در سامانه فارس من نیز به ثبت رسیده است.

طبق مصوبه سال 1401 ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص سقف اجاره بها، در شهرستان های با جمعیت زیر یک میلیون نفر حداکثر افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل  باید حداکثر 15 درصد باشد.

با توجه به اینکه جمعیت شهرستان آباده کمتر از این مقدار است، اما متاسفانه شاهد افزایش اجاره بها و کرایه ها بیشتر از این مصوبه و حتی در برخی موارد تا سه برابر قراردادهای قبلی نیز هستیم.

یکی از شهروندان آباده ای در این خصوص گفت: کرایه منزل ما در سال گذشته ماهیانه یک میلیون و چهارصد هزار تومان بوده است اما به یکباره صاحب خانه امسال آن را به 2 میلیون و 800 هزار تومان رسانده است و وقتی با مخالفت ما روبرو می شود فقط یک جواب می دهد، اگر نمی توانید تخلیه کنید از نکات مهمی که یکی دیگر از شهروندان به آن اشاره کرد این بود که اجاره منزل و مغازه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مصوبه افزایش اجاره بها تا سقف 15 درصد لازم الاجراست

فارس من| مصوبه افزایش اجاره بها تا سقف 15 درصد لازم الاجراست